Program serwisowania AirPods Pro – wymiana słuchawek Apple

Jesienią 2020 roku Apple uruchomił nowy program serwisowania na swojej stronie „wsparcie Apple”. Tym razem chodzi o program serwisowania AirPods Pro. Nie pierwszy raz Apple przyznał publicznie, że podczas produkcji swoich produktów mógł wystąpić błąd uniemożliwiający prawidłowe użytkowanie urządzenia. Jednak ten problem powinien dotyczyć tylko bardzo małej liczby klientów, którzy kupili AirPods Pro. Jakie są objawy uszkodzenia? Z kim się kontaktować, kiedy okaże się, że należysz do klientów z tym samym problemem? Na wszystkie te pytania odpowiemy w niniejszym artykule.

Problemy z dźwiękiem można rozwiązać za pomocą programu serwisowania AirPods Pro

Na stronie internetowej support.apple.com firma Apple opublikowała kolejny program usług rozszerzonych wykraczający poza standardową gwarancję Apple i gwarancję na mocy ustawy o ochronie konsumentów w Polsce. Jak już wspominaliśmy, chodzi o program przeznaczony właścicielom AirPods Pro.

W celu uzyskania informacji na temat tego programu polecamy odwiedzić stronę internetową Apple.

O jaki problem chodzi?

Niektórzy klienci, którzy kupili te słuchawki, mogą mieć problemy z dźwiękiem. Jednak Apple twierdzi, że są to tylko słuchawki wyprodukowane przed październikiem 2020 roku.

Problemy ze słuchawkami według Apple mogą objawiać się w następujący sposób:

  • Słuchawki wydają trzaski lub szumy w głośnych środowiskach (na ruchliwej ulicy, w pobliżu samolotu itd.)
  • Aktywna redukcja hałasu zniekształca dźwięk (obniża poziom basów) lub nie działa prawidłowo, a dźwięki otoczenia stają się jeszcze głośniejsze.

Apple podaje też informację, że mogą wystąpić problemy zarówno z prawą, jak i lewą słuchawką lub z obydwoma równocześnie.

Jeżeli w twoich słuchawkach AirPods Pro pojawiają się takie problemy, polecamy skorzystać z tego rozszerzonego zakresu usług. Naprawa słuchawek będzie wtedy bezpłatna.

Gdzie mogę ubiegać się o bezpłatną naprawę?

Jeżeli chcesz rozwiązać problemy ze słuchawkami, musisz skontaktować się z autoryzowanym serwisem w Polsce. Jeżeli chcesz znaleźć najbliższe centrum serwisowe lub bezpośrednio zarezerwować naprawę, odwiedź stronę https://locate.apple.com/pl/pl/.

Do tej pory Apple opanował sytuację.

Apple dopiero niedawno przedstawił program serwisowania AirPods Pro. Do tej pory wszystkie słuchawki, które zostały wprowadzone na rynek w październiku 2019 roku, miały gwarancję Apple, która obowiązuje przez 1 rok na całym świecie. Teraz owszem może się zdarzyć, że problem będzie dotyczyć również słuchawek bez ważnej gwarancji. Apple po raz kolejny stara się jak najlepiej odpowiadać na potrzeby swoich klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *